.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر بهداشت از مجلس کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان درباره وضعیت بهداشت در کشور قانع نشدند. سوال از وزیر بهداشت توسط فتح الله توسلی مطرح شده بود. او گفته بود: وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد و برنامه ریزی دقیقی برای تأمین دارو نداشت، این در حالی است که از اردیبهشت ۱۴۰۱ هشدار داده شد که کارگروه سیاست گذاری و تخصیص ارز ترجیحی به وظایف خود عمل نکرده و تعامل لازم بین سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی نیست، اما وزارت بهداشت به این هشدار توجه نکرد.
وزیر بهداشت از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر بهداشت و درمان درباره وضعیت بهداشت در کشور قانع نشدند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی سوال فتح‌اله توسلی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌ها و روستاها در دستورکار قرار گرفت.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر درباره سوال مذکور با ۱۰۳ رأی موافق، ۱۲۳ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده حاضر در جلسه قانع نشدند.

 

وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد

 

فتح الله توسلی در تشریح سوال خود، گفت: در ۴۵۴ روزی که عین‌اللهی مسئولیت وزارت بهداشت را بر عهده دارد، ۲۷۷ تذکر کتبی و ۲۲۴ سوال از عملکرد وزارت بهداشت در سامانه نمایندگان درج شده است. همچنین ۹ فقره استیضاح و سه مورد تحقیق و تفحص ثبت شده است.

 

وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد و برنامه ریزی دقیقی برای تأمین دارو نداشت، این در حالی است که از اردیبهشت ۱۴۰۱ هشدار داده شد که کارگروه سیاست گذاری و تخصیص ارز ترجیحی به وظایف خود عمل نکرده و تعامل لازم بین سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی نیست، اما وزارت بهداشت به این هشدار توجه نکرد.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با کمبود ۳۵۰ دارو که ۹۰ مورد آن پرمصرف است، به ویژه در مناطق محروم مواجه هستیم. امروز با کمبود سرم و آنتی بیوتیک‌ها در سراسر کشور مواجه هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.